Radionice u restoranu Cordoba (Ilidža)

Krajem prošle godine sam dobila poziv od kreativne menadžerice restorana Cordoba na Ilidži, koji se nalazi u hotelu Krone. Ponudila mi je saradnju, kojoj sam se obradovala, iako sam imala malo vremena za neke nove stvari u životu.  

Restoran Cordoba je mjesto gdje se zaista osjećam vrlo lijepo, djeca su uvijek dobro došla, a hrana je ukusna. To je mjesto gdje ćete pronaći specijalitete iz raznih dijelova svijeta, od naše maslanice do sušija.
Od početka sam imala dobar usjećaj u vezi ove saradnje.
Prva radionica je bila pravo osvježenje na ovim prostorima. Super je stvar kada možete otići na radionicu u vrhunski restoran, poslušati mnoštvo korisnih informacija, probati zdravo jelo i ponoviti recept kod svoje kuće.



Na ovoj radionici smo pravili jelo "Krompir ruža", jelo koje sam specijalno dizajnirala za svečanu ponudu restorana. Ako planirate vjenčanje, to je jelo koje možete uvrstiti u ponudu svojim zvanicama.




Druga radionica je bilo također vrlo zanimljiva. Gošća radionice je bila naša poznata modna dizajnerka, Belma Tvico, koja je svojim prisustvom osvježila priču o bezglutenskoj ishrani, što je bila tema. Ovaj put smo pripremali bezglutenski kolač, koji je također uvršten u ponudu restorana. Ukusom su svi prisutni bili oduševljenji, jer su probali nešto neobično, a vrlo ukusno, iako o zdravim jelima postoji predrasuda da su neukusna. Ova predrasuda je pokopana. 


Naredna radionica je bila posvećena ishrani osoba sa šećernom bolešću i inzulinskom rezistencijom. Tada smo spremali jedan zdravi slatkiš, desert sa chia sjemenkama. Gošća je bila Amela Tufo, učenica koja se bori sa problemom inzulinske rezistencije i koja se podijelila svoje iskustvo s nama. 


Zatim je došla na red tema zimske ishrane, kada smo pravili jednu divnu zimsku salatu. Pokazali smo kako se i zimi može jesti zdravo i ukusno. I ova tema je oduševila prisutne.


Zadnja održana radionica bila je najveselija i najrazigranija, a sigurno i najkorisnija, jer su gosti bili djeca, koja su pripremala zdrave čokoladne mafine. Uživali su u pripremi, razgovoru i degustaciji zdravog slatkiša. I ja sam uživala, iako sam nakon toga otišla kući i slomljena legla spavati :)


Ove radionice možete pogledati na TV Sarajevo u emisiji "Život i zdravlje", koju možete potražiti na internetu. 
Očekuje vas još odličnih druženja u ovom restoranu u saradnji sa portalom Dobre kalorije, čija sam urednica. Posjetite restoran i uživajte u prelijepom ambijentu, gdje se osjećate kao da ste u prirodi i gdje možete uživati u svakom godišnjem dobu. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Đulbe-šećer ruža